#2898: Re: Translation help (fwd)

From:pastore@verinet.com

[Please reply directly to address above and not to list]

>Hello!
>
>I am a nurse and I am trying to translate the Kreyole from the Fanmi An
Sante book so that I can make a laminated card to hand out to the people of
Petit Trou when we return there.  I especially need to know the
measurements that are referenced so that I can verify the proportions:

>				Sewon Oral          (Serum Oral)
>
>Sewom oral se yon pwodui tou pare.  Li se yon bon remed pou moun ki gen
dyare  Suiv direksyon sou sache pou fe-l'.

>SONJE:  Sewom Oral pa kapab domi!  Fe-l' chak jou nef.  Pa Kite-l' domi!
>
>  *** Ki kantite Sewom sa-a nou dwe bay timoun nan?***
>
>*Si timoun nan poko gen  1 an, se pou ba li yon demi gode Sewom chak fwa
li poupou dlo.

>*Si timoun nan gen plis ke 1 an, se pou ba li yon gode Sewom chak fwa li
poupou dlo.

>*Granmoun kapab bwe 2 gode Sewom Oral chak fwa yo poupou dlo.
>
>Thank you so much!
>
>Pam Pastore, RN
>Fort Collins, CO
>
>Pastore@verinet.com

Pleast reply directly to address above and not to the list